luni, 8 martie 2010

De ziua ta mamico ...

Si a venit si primavara, cu soare si fulgi de zapada, cu zilele Babei Dochia, cu flori si felicitari, si martisoare, si urari, si ... Ziua Mamei si asta pentru ca pentru mine 8Martie continua sa fie ziua mamei si nu ziua femeii. Citeam o idee interesanta despre aceasta zi pe pagina Simonei si pe undeva am fost intru totul de acord, dar cred ca daca tot s-a "inventat" o asemenea zi e firesc sa profitam de ea. Imi amintesc de mama in fiecare zi, vorbesc cu ea aproape zilnic dar parca ziua de azi are ceva special, iar acest ceva special e trait o singura data pe an. Nu imi place notiunea de Ziua Femeii dar o iubesc pe cea de Ziua Mamei!

Imi plac ghioceii, imi place firul alb-ros, imi place ideea asta de speranta pe care o transmit toti in fiecare inceput de primavara; nu stiu sa se intample asa ceva cand vine vara sau toamna ...

Pentru mine 8Martei o sa ramana pentru totdeauna Ziua Mamei si pentru cateva clipe ma gandesc nu doar la mama, ci la toate femeile care sunt mame ...

Mamele au o varsta unica, nu exista mama tinere, mame batrane, mame frumoase sau urate. Exista doar MAME. (Alba de Cespedes)

Mama, cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet...

Cu toate astea o sa transmit un mesaj plin de urari de sanatate si fericire tuturor femeilor, iar cele care chiar sarbatoresc aceasta zi sa profite de tot ce ofera ea mai frumos! Un 8Martie fericit!

2 comentarii:

  1. MAMA...e fiinta care ne-a dat viata. e primul cuvant pe buzele tuturor, e cuvantul cel mai frecvent rostit de noi toti, e plin de gingasie, duiosie, blandete.e prea greu de exprimat in cuvinte ce e mama pentu mine...ci doar se simte si se exprima prin gesturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă am putea exprima în cuvinte ce reprezintă mama pentru noi ce bine ar fi!! E atât de dificil să ne ridicăm la înălțimea cuvântului MAMA, dar Anonim, important e ce simțim și ce arătăm în același timp, așa cum bine ai punctat;)

    RăspundețiȘtergere

Vreau să-ți știu părerea :)