joi, 20 octombrie 2016

Octombrie! :)

     Octombrie de felul ei este o lună cu #emoțiedetoamnă, iar anul acesta n-a făcut excepție. Și mi-a plăcut! E vremea concertelor, e vremea magiei! A început brusc cu zâmbete în ploaie la un concert Vunk cu promisiuni și povești. Norii pufoși de toamnă, frunzele colorate, cerul gri sau stropii de ploaie fac parte din decorul dintr-o #toamnădepoveste. :)
     Emoțiile ajung într-o altă galaxie transformând momente în amintire cu zâmbet. La mijloc de octombrie am văzut cum un singur loc se modifică în mai puțin de douăzecișipatru de ore și cum Vunk transformă totul în magie după ce cu o seară înainte Direcția 5 a scris impecabil o altă poveste.
     Mi-era dor de atmosfera unui concert Direcția 5 mai ales că anul ăsta au cam evitat toate zonele accesibile mie și m-a bucurat faptul că în sfârșit am reușut să găsesc o dată convenabilă.
     Vunk a venit cu o idee nouă, un alt joc de-al lor: concert în trei părți. Ce e drept ideea asta oricât pare de încântătoare mie nu mi-e pe plac. Ba da, să-i văd de trei ori în loc de o singură dată e absolut fantastic, dar când vine vorba de respectat planuri e mai dificil, iar acum nu e vorba de o singură dată din calendar e vorba de trei (bine, au mai rămas doar două). Trilogia Enigma e o provocare mai mare decât m-aș fi așteptat, iar a fi Loial e un alt vis. Îmi place să știu cum, când și de ce; îmi place să-mi fac planurile din timp, să le modific, să anulez altele ca într-un final să le pot respecta...
     Octombrie nu se încheie la jumătate, așa că urmează alte emoții, alte gânduri și zâmbete. Experiența anilor trecuți m-a învățat că oricât m-aș pregăti pentru un anumit moment, când e să fac gafe de cinci stele - le fac, Anul ăsta mi-am propus să nu mă mai gândesc inutil la lucruri care oricum se vor întâmpla, ci doar să mă bucur mai mult de ceea ce o să fie. :)

#zâmbește #iubeșteviața :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau să-ți știu părerea :)